#Chapter 8

Apakah ini sangat comel dan menggodakan? Apakah? :O

Entry ini akan mengisahkan tentang ujian bulan Mac yg baru je berlangsung minggu lepas. K, ayat tidak menafikan lagi. Takboleh blah weh u.u Baiklah, kita teruskan lagi. Ujian kali ni, boleh lah. Haaaa, boleh lah boleh lah. InsyaAllah, i can get score. AMIN (': Dan alhamdulillah Chemist kita dapat B+. Weeeeeeehuuuuuuuu \^^/ Shuffle sikit. Haha. Tapi lagi satu markah je nak dapat A-. Itu sangat tidak cool. Sangat. Apakan daya, bersyukur dengan apa yg kita dapat. Lolololololo, apahal baik sangat aku ni v.v Dan saya sangat sayang akan cikgu Chemist saya walaupun dia agak awwwwww gitu. Hei, jangan kutuk dia okay. Disebabkan dia, I'm married with Chemist now <3 Tenenenenenene :3 Tapi in relationship with Addmath dan engaged with Physics. Tak ke player namanya? Player dari segi pembelajaran takapa, jangan sesekali player dari segi manusia. Itu sangat tidak cool sayang. Sangat. Now, takada dah nak fikir pasal cintan cintun ni. Nak cari bf ke apa. Biar dia datang dengan sendirinya. Lolololololo, statement takboleh blah. Rasa nak ludah kat muka sendiri je. Nak buat macamna, memang kena ada statement macamtu. Nak cari buatapa, nampak sangat kita terhegeh hegeh nak ada pakwe. Tak gitu cik kiah? Saya malas nak cerita panjang panjang. Makin panjang, makin merepek pulak saya. Jadi cik kiah, saya pulang dulu ya. Lain kali kita bergossip lagi. Adiosa (Y)

Sincerely, Khye