#Chapter 2

Sudah sekian lama saya tidak meng-update blog bukan? Ya, hampir 2 3 bulan macamtu saya tidak meng-update. Maaf, seperti korang tahu saya sudah jadi budak asrama. Jadi, susah dan tiada masa nak update. Padahal, ada je masa cuma perangai malas tu selalu menghasut diriku ini. Korang mesti rindu saya bukan? Ya, aku tahu tu. Okay, dalam 5 saat ludahlah kat saya yg perasan ni. Korang sihat? Dah makan? Dah minum? Dah berak? Dah kencing? Maaf, soalan agak lucah sikit. Harap korang terima soalan saya ini. Baik saya teruskan daripada saya merepek melulu entah kemana.Mesti korang semua pelik mana semua post yg lama? Eh, aku punya blog ni ada problem ke? Stop, jangan panik. Jangan campak laptop korang. Memang takada pun entry yg lama. Sengaja delete. Eh, silap. Bukan sengaja tapi adalah sebab sebab tertentu. Harap korang faham. Banyak sebenarnya nak cerita tapi bagi masa untuk berfikir, menyusun ayat, membina ayat. Jadi, tunggu entry seterusnya. Adiosa *melambai*

Sincerely, Khye